">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

tisdag 17 mars 2009


Tyst jag prata med mormor....



Vad skulle jag göra utan min älskade familj....min underbara son, man, mamma, pappa, syster, bror och alla andra nära och kära!!
Min bästa kompis I och hennes familj...vad skulle jag göra om jag inte kunde ringa henne och kräka ur mig när jag behöver det,eller om jag bara vill ringa och snacka skit!!
VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN ER???

Ja jag skulle iallafall inte överleva en dag utan er....utan er finns inget liv och ingen Linda...

TACK FÖR ATT NI FINNS....

1 kommentar:

Anonym sa...

gHej!
Javisst är dem roliga..*skrattar*
Njae jag har inget direkt emot dansband, men den riktigt gamla får han gärna skippa...fniss!
Duktigt att han redan kan snacka i telefon, så sött!
Hoppas allt är finemang!