">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

tisdag 24 mars 2009




Idag ska vi på babycafe....lilleman han längtar så redan, men det börjar ju inte förens kl 13.00 idag så han få snällt vänta lite till...

I helgen var vi uppe i vmo på 80 års kalas, det var kul att träffa gamla släktingar som man inte träffat på ett tag, och man insåg att man faktiskt saknat dem mer än vad man trodde.

Vi var en runda på stan med och "köpte" en ny vagn till Kotten, båda jag M och Kotten blev jätte nöjda över vagnen. Eftersom den är lite mindre och mycket smidigare än barnvagnen så är det mycket lättare att få ner den i bilen när vi far omkring i hela skåne!!!!

Jo i Torsdags så köpte vi en ny bil med...min man är så nöjd så nöjd, han går och putsa på den hela tiden och visst är den fin???

Nej nu ska vi ta och gå en runda i det fina vårvädret en runda....ja vi har vår här nere :-) hörde att snön hittat till vissa delar av landet idag....sååå trist!!! Det är bättre här nere hit hittar inte snön så ofta....

Kram kram

2 kommentarer:

Hej alla sa...

Hej, jo det var en fin bil som ni har köpt. Det var ju synd att Kotten har lärt sig att vinka precis när vi har åkt hem, yterligare en sak som man missat. Men det kommer en tid då man kan få se det. Jo jag ska be R att han lär mig hur man bränner bilder på en cd. för då skickar jag en till dig. Sammanlagt med alla bilder som jag tog, så blev det 515 st och på dem så är det 282 foton som kotten är mede på.

Puss kram Villakullen

Unknown sa...

Fin fin bil, välkomna in i "familjekombigänget". Nu kan ni shoppa ordentligt! Kram