">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

torsdag 16 april 2009

Min dag

Min dag började med att klockan ringde 05:30,inte så farligt tidigt när man har små barn.
Åkte till jobbet coh jobbade mellan 07:00 till 16:00, kröp hela dagen vid maskinen och spolade rent den, så imorgon kommer jag ha ont i handen ;-)...
Åkte ifrån jobbet och lämnade in bilen på lagning, var hemma strax efter 18:00, gav Kotten lite gröt, skickade mannen till att handla mat och städade av hemma.
Hjälpte till med maten och hoppade sen i badet med lillkillen....så nu sover han gott i sängen och jag ska snart göra honom sällskap...
Ja de var min dag...hur såg din ut???

Inga kommentarer: