">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

fredag 24 april 2009

Ja gott folk nu har det hänt en del sen sist...

Fört och främst så jobbade jag min sista arbetsdag på Proton, det är med blandade känslor
som man sitter här och skriver om.
Inte för att jag kommer att sakna själva jobbet ett jälva skit, men mina jobbarkompisar. Har aldrig varit på en annan arbetsplats som man har haft samma sammanhållning på jobbet,där alla ställer upp för varandra och tycker om varandra mer eller mindre.
Dem har ju tyvärr lagt ner företaget så från och med idag är man arbetslös.

Sen har lillkillen lärt sig att gå upp i trappan alldeles själv och han har kommit på att han ska sätta sig ner när han trilla, snart gå han nog helt själv.
I tisdags så behagade lillkillens första tand att äntligen titta ut, så nu gnager han på allt han kommer åt.

Idag var det meningen att vi skulle åka upp till mina föräldrar i vmo och hälsa på, äta lite Chaplin pizza (som jag längtar så efter), gå lite på marknaden och bara ta det lugnt och "fira" att man nu är arbetslös.
Men min kära mamma har visst fått migrän så det gick inte, så mamma krya på dig och hoppas att du snart slipper den där skiten...det var kanske dumt att träna Hugo så mycket här om dan...

Men lillkillen ska ändå få gå på sin marknadspremiär imorgon, vi sticker till Höganäs och gå på den marknaden istället, det kan ju bli lika mysigt det...

Ha en underbar helg alla...

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ja det minns man när man jagade efter dem i trappen!

Kul med marknadsbesök!

Hälsningar Maud

Anonym sa...

Hoppas ni också får en skön helg. Hoppas att grinden kommer till nytta snart!

Många kramar svägerskan

Anonym sa...

DU SKRIVER EN MASSA BULLSHITH!!!!!!!!!!!!!!

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, du aldrig får man vara riktigt glad! Men lägg inte ner någon energi på detta!
Jag har just upptäckt din blogg via Gårdsromantiks...alltid kul med nya bloggar!
Ha en bra fortsättning på söndagen.
Carin