">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

söndag 5 april 2009

Tack mamma

Ja då har denna helgen snart sett sitt slut, och det har varit en underbar helg med så otroligt vackert väder.
Maken han passade på att åka på lan i Skara när värmen och våren äntligen hittat hit!! Ja varför njuta av det fina vädert och vären när man kan sitta i en sunkig källare med 20 andra killar som luktar son gamla strumpor, och skrika och gapa på varndra???!!!

Min kära mamma kom hit och gjorde mig sällskap i det fina vädret istället. I fredags när hon kom så satt vi först bara och njöt av solen,sen åkte vi till våra vänner K och H och fikade, sen blev det ett besök på maxi för att inhandla lite mat till lillkillen och middag till oss!!
På kvällen så blev det slöt tittande på tv och sängdax ganska tidigt då jag varit uppe redan kl 03.45 och jobbat...

Igår åkte vi till Väla en runda och där blev det ett nytt armband till min nya gula klocka, hittade dock inget gult band :-( så det fick bli ett vitt istället, sen fick lillkillen ett par vårskor av mormor och några fina wallstickers till sitt rum och av mig fick han strumpor och ett skärp....

Sen bar det av hemåt igen, stannade på Mc i Ängelholm och tog med lite mat hem som vi åt på vår mysiga uteplats.
Lillkillen somnade när vi åt och jag och mamma hamnade i matkoma efter maten och tänkte passa på att vila lite när lillkillen ändå sov, men vi hann bara lagga oss i sängen så vakande han.
Så mamma fick vila själv och jag och lillkillen gick upp till lekplatsen och gungade lite, det tycker han är såååå kul!!!

Sen när mamma åkt hem så fick han lite gröt i magen och somnade på två röda....sååå skönt!!!
Jag passade då på att leka med min nya leksak och glömde bort att titta på Jag vet vad du gjorde förra lördagen, så jag få kolla på reprisen idag...

tack mamma för en underbar,trevlig och mysig helg....

Nu ska jag snart gå ut och gå en runda...sen bli det soffläge hela dagen...



kramkran

Inga kommentarer: