">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

onsdag 1 april 2009

Typsikt...

Ja det är verkligen typiskt!!!
Jag börja ju som sagt jobba imorgon, ska jobba nu in i det sista innan företaget
läggs ner och man blir arbetslös för första gången i sitt liv.

Men nu har lillkillen blivit dålig, han är ganska pigg på dagarna då märker man inte av det så mycket.
Men så fort mörkret faller på och natten är på intåg så blir han raslig i halsen och få svårt att andas (låter det som iallafall)....igårkväll vaknade han efter någon timmes sömn....fick gå med honom i 2 timmar innan han lugnade ner sig och fick lättare att andas och då han somnade till slut.
Sen vakande han vid strax innan ett inatt, fick då åter gå med honom i ca 1 timme innan han somande om....och nu i morse vakande han halv sex och är just nu pigg men hostar så att det låter som att stämbanden är supertorra! Det låter också som att det gör ont på honom med, det blir nämligen lite gnälligt efter varje hostning!!!
Stackars lillkillen, jag känner mig så hjälplös och tycker så synd om honom...

Hoppas att han bli bättre snart, för jag kommer inte att kunna sova när han är dålig och då kommer jag aldrig att kunna jobba! Har ju ett fysiskt ansträngande jobb och 1 timmes bilkörning till och från jobbet....

Men nu är det inte synd om mig som det kanske kan framstå utan det är lillkillen det är synd om...

Kramar

Inga kommentarer: