">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

onsdag 13 maj 2009

Grattis

Grattis min kära mamma som fyller år idag, jag tänker inte avslöja åldern för det gör man inte på fina kvinnor....
Hurra hurra hurra mamma på din dag, hoppas att du fått något fint av pappsen idag :-)
Vi har iallafall tänkt på dig hela dagen...

Och TACK så mycket kära syster för den fina nyckelringen som jag fick av dig idag, en glad och trevlig överraskning!!! Den hänger ni i nyckelknippan...

Imorgon bitti bär det av till Malmö, min kompis J pluggar ju till frisör där och har slutprov hela helgen nu, så imrgon ska hon slinga håret på mig.
Det blir att packa in maken och sonen i bilen tidigt på morgonen och dra iväg.
Ska vara där nere kl 08:45, vi få parkera på stora torget och leta reda på stället där hon är, det skulle visst inte vara så långt att gå där ifrån.
Sen på söndag blir det Malmö igen, då jag ännu en gång ska sätta mig i frisörstolen och då ska jag bli klippt.
Undrar hur det kommer att bli när man inte få bestäma själv hur det ska se ut... men det blir nog skit bra..

Nej nu väntar Greys på tv....

Bye bye

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kan du inte ta en före och efter bild!

Många kramar Linda

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Va spännande och kul med frissan.
Du har ngt kul att se fram emot!
Bloggkram
carin