">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

onsdag 27 maj 2009

Ush vad jag har varit dålig att skriva i min blogg på sista tiden...skämms lite!!
Jag har varit ovanligt trött på sista tiden och inte haft någon ork...du vet när man inte ens orkar gå in på bloggen för att man måste skriva in lösen och användarnamn...ja då är man trött!!!
Men det ska bli bättring....

Så vad har hänt på sista tiden???
Jo förra veckan åkte vi upp till Gtg på onsdagen.
Jag, lillkillen och hans storasyrra skulle gå på stan och sova över hos hennes kille och maken han skulle på lan.
Det var jätte mysigt och trevligt, lillkillen fick åka spårvagn för första gången och han vinkade till alla som kom in i vagnen...sååå gulligt!
På kvällen blev jag bjuden på grillad kyckling och en jätte god potatissallad som J slängde ihop...Tack J för en trevlig dag!!!

Sen när vi kom hem så var det fullt ös här hemma...min pappa han tapetserade vårat kök och min mamma hon rensade våran uteplats...vilka underbara föräldrara man har!!
Jag och mamma packade in lillkillen i bilen igen och åkte till Ikea för att inhandla lite hyllor och sånt till köket.

Så köket är nu klart och är jätte fint, lovar att det kommer bilder så småningom!!

Nu i veckan så har det dessvärre inte varit på topp här hemma...lillkillen har skrikigt hela tiden (tänder på gång) jag har haft migrän,blivit stucken av en geting 2 gånger och haft magsjukan....inget roligt alls!!!
Så nu hoppas jag att veckan bli bättre än vad den varit hittils....

Kram

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Men oj! hoppas du snart blir battre. och tander kan verkligen vara jobbigt. Tror Ellas svangande humor ocksa beror pa just tander som ar pa gang.
Kram!