">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

söndag 3 maj 2009

Host host..och lite nysningar!!!

Ja vi vaknade kl 06:00 i lördagsmorse, vi försökte ignorera hostningarna och nysningarna men det gick inte att ignorera makens feber och att han hade så ont i halsen att han inte kunde prata eller svälja...

Så vi ringde min kära mamma för att tala om att det inte blev någon Österlen runda för vår del denna helg för att maken var så dålig, men vi bestämde att hon skulle komma ner ändå så kunde hon,jag och Kotten hitta på något istället.

Så hon satte sig i bilen och körde ner hit, när hon kom fick vi väcka lillkillen som låg och sov skönhetssömn och trycka i han lite mat. Sen styrde vi bilen mot Väla, fast jag var tvungen att ha i mig lite mat så det blev ett stopp på McD...jag var så hungrig så jag tryckte i mig en hel meny plus en stor pommes, men det skulle jag aldrig ha gjort.
För när vi kom fram till Väla fick jag besöka toaletten direkt och maten kom upp ur bägge hållen igen om man säger så.

Så jag gick och satte mig i bilen och tog det lugnt och för att andas frisk luft medans mamma och lillkillen var inne på Väla själva.
Vi bestämde oss för att åka till Ödåkras handelsträdgård istället och där blev det lite inhandlat, dels svart/vit sjösten till huskanten, en super gullig kotte och en krusbärsbuske på stam...

Sen åkte vi till hembygdsparken i Ängelholm för att titta lite på djuren, och herregud vad människor det var där.
Vi gick omkring och kollade lite djur först, sen blev det fika på ny gräddade våfflor med grädde (lillkillen fick smaka lite och gissa om det var mumsigt) sen lekte vi lite på lekplatsen...lillkillen tyckte att det var super kul där och ville inte gå hem så det blir helt klar fler besök där...

Ja det blev en jätte mysig dag med mamma och lillkillen,synd bara att hans pappa låg hemma i soffan och var sjuk hela dagen/helgen....

LOVAR ATT DET KOMMER BILDER NU I VECKAN ÍFRÅN HELGEN...

1 kommentar:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Det verkar segdraget med krassligheten! Hoppas allt ordnar upp sig för Er!
Hoppas att Ni får en bra vecka för sämre kan det väl inte bli;-?
Hälsningar
Carin