">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

fredag 1 maj 2009

Sjuklingarna....

Ja nu börjar äntligen lilleman bli frisk, han hostar inte alls lika mycket och snoret det rinner inte heller lika mycket och han kan framför allt andas normalt igen,men vad händer då???
Jo hans kära föräldrar vakna med värsta förkylningen och hosta!!! Typiskt!!! Hoppas bara nu att han inte bli smittat av oss en gång till....

Men vi tänkte ignorera att vi blivit sjuka och åka på vår årliga Österlen runda i helgen ändå!! Det ska bli sååå mysigt och skönt mellan nysningarna och hostningarna...så imorgon kommer min älskade mamma och är barnvakt åt sitt lilla barnbarn och jag och maken sätter oss i bilen och far ner mot Simrishamn, där blir vårt första stopp och sen blir det kusten ner till Ystad där vi ska sova över på ett jätte mysigt vandrahem som ligger utanför Ystad. På kvällen blir det att leta upp en trevlig och mysig restaurang med god mat....

Så känner ni till någon sådan restaurang så säg till.... Hoppas att ni alla få en lika mysig helg i denna underbara värme...

KRAM

2 kommentarer:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

ha det så trevligt och njut av varandra!
Hälsningar från norr, idag med mer än 30 grader i solen här också!!!!
Carin

Saltistjejen sa...

Hoppas ni får det riktigt underbart!!
Kram>