">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

torsdag 28 maj 2009

Idag har vi äntligen sjösatt båten...så nu ser jag fram emot många härliga timmar i den :-)

Annars har det inte hänt så mycket här idag....fick reda på att vi känner gick bort i Tisdags så vi har tänkt mycket på hans familj idag!!!
Det är så orättvist att vissa måste lämna oss så tidigt i livet...antar att han där uppe har stora planer för vår vän eftersom han hade så bråttom att ta honom ifrån oss....ja sorgligt är det iallafall och jag har varit rätt nere sen jag fick reda på det....

Sen har jag gjort klart på baksidan av trädgården och det känns ju skönt iallafall... nu ska jag se om min syrran vill prata med mig här på msn...

Ha de kram!!!

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

vad sorligt med er vän. Skickar en varm kram!!!!!