">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

onsdag 3 juni 2009

Det är SKIT jobbigt att vara ensam hemma med en liten son samtidigt som man har migrän :-( Vid dessa tillfällen så önskar man inget mer än gärna att släkten bodde lite närmre en....visst finns det många fler tillfällen och stunder i vardagen då man önskar att släkten bodde närmre som tex när det är födelsedagskalas, när man bara vill åka och träffa dem en liten stund och dricka kaffe och snacka skit....för att man också inte vill missa tex lillkillens kusiners uppväxt (dem förändrar ju sig så mycket mellan gångerna)....

Så alla nära och kära se till att flytta hit till skåne NU!!!! Varför undrar ni???
Jo solen skiner alltid här, det är nära till havet och finns det något så underbart på sommaren än havet så säg?? Landskapet är såååå mycket vackrare här, det är nära till Danmark och kontinenten och framför allt...VI BOR JU HÄR!!!!
Så börja leta hus nu alla och kom hit...

2 kommentarer:

Hej alla sa...

Jag förstår precis hur du känner Kotten kommer ju att ha förändrats så mycket nästa gång jag ser honom. Dem förändrats ju så mycket när dem är små. Jag tycker oxå att det är tråkigt att man missar mycket från deras uppväxt, men så är det tyvärr.

Kram Villakullen

Unknown sa...

Jo, om det vore så enkelt så kunde vi väl mycket väl flytta ner till er och Skåne. Men det inte lätt att fixa två jobb och ett dagis och ett vettigt hus på en gång. Men jag är verkligen inte främmande för det. Ja älskar förändringar. Utan förändringar blir livet tråkigt, enligt mig! Kram till er.