">

Detta är jag...

Mitt foto
En tjej som nyss gått med i 30 plusgänget och som älskar inredning och min familj. Bor just nu med sonen M och maken M katten Busan,hennes fästingar, makens fiskar i ett radhus i skånska Förslöv, och trivs alldels utmärkt med livet...

Våran båt

Våran båt
I den här har vi upplevt många härliga stunder..

fredag 12 juni 2009

1 år sen...




Ja detta kortet är taget för 1 år sen nu...det är min svägerska L och hennes dotter E som har ritat på magen.
Det var när jag var uppe i Värnamo förra året för att gratta min kusin som tog stundenten då!!!
Då hade jag ca 4 veckor kvar av min graviditet, och då visste jag inte att lillkillen skulle titta ut redan några dagar efter ;-) undra hur stor jag hade blivit om jag hade gått graviditeten ut????

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Tänk vad tiden går snabbt!!!
Snart 1 år gammal lille Kotten!
Kram!

Unknown sa...

Ja hujedamej vilken fotboll till mage du hade...men det var kul att måla den ;-)!